joi, 26 august 2010

Omul vs. Supranatural

Fara dorinta de a avea ceva, nu ar exista progresul, evolutia si insasi conduita vietii unui om in societatea de azi si de pana acum. Dar, unii oameni aspira la lucruri si evenimente imposibile si total impotriva naturii.
Si acum despre ce imi doresc eu, si ca sa incep sa enumar, ar trebui sa vorbesc despre momentele care ma fac sa-mi doresc ceva imposibil. As putea incepe cu momentele cand eram un mic pusti, unul care nu se uita spre viitor ca cel de care ma trantesc acum in oglinda dimineata, si oftez. Unul dintre momentele care au adus cicatrici in memoria mea, a fost atunci cand mi-am pus toata speranta intr-o minune, care sa cada de SUS si sa vina in momentul in care imi daduseram seama ca pierd o persoana importanta in viata mea, o persoana care mi-a aratat ce inseamna si cum se primeste educatia, si sa fiu un barbat brav, pentru societate. Dar acea minune a incetat sa apara. Contrar supranaturalului mi-am dorit imposibilul.
Alta amintire este cea atunci cand mi-am dorit intr-o zi sa am toata familia langa mine, era o zi de craciun, ningea ca in povesti, si aveam o banala serbare de craciun, cu un mos craciun, mirosind a alcool, cu barba din vata de zahar si clatinandu-se din cauza sacului banuiesc. La acea serbare imi doream si asteptam sa am parte de familie, chiar mai mult decat de cadoul pe care statea in sacul mosului beat, imi doream asa mult familia. Si ghiciti ce? M-am intors singur acasa.. , probabil mi-am dorit din nou ceva iesit normal.
Si o ultima amintire, aleasa aleatoriu, ar fi acea atunci cand mi-am dorit o schimbare pentru mine si cei dragi, dar acea schimbare a produs un soc negativ in familia mea, si in gandirea mea pe care o aveam atunci.., imi dorisem doar din pur altruism fericire pentru mama si bunicii mei dar categoric mi-am ales ziua gresita sa-mi doresc ceva ce meritam eu si ai mei. Poate nu s-a inteles nimic pana acum, dar sfatul meu pentru publicul societatii e sa NU renunte, in ciuda faptului ca se poate sau nu realiza acel vis, pana la final de viata. Si chiar acele dorinte, ne tin in viata efortul si amintirile imagazinate in inimile noastre..


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu