duminică, 29 august 2010

Incotro?

Varsta mea tine in spate 19 ani si 4 luni. Nu pot spune ca am un bagaj de experienta, care sa ma pregateasca pentru viitor. Dar viata mea e dirijata de cateva principii, mai exact 5 principii mari si late. Pot spune ca ele sunt substanta vietii chiar si pentru fiecare dintre noi. Voi prezenta aceste principii sub forma unei liste, ele ar fi :
- Viata e o entitate fara definitie, si regula ei numarul unu, este cea ca, viata ne face pe noi, nu noi ne facem propia viata. Noi doar ne traim conduita scrisa in stele, si avem simpla putere sa ne facem traiul mai usor.
- Omul nu poate trai fara dragoste, fara sa iubeasca. Mai exact, dupa fraza " fara facebook, nu existi.", asa si cu dragostea, fara dragoste, NU existi.
- Respectul parintiilor, daca nu este acordat la timp, se va converti intr-un mare ghinion si vei avea numai de suferit.
- Omul e conduit in mare parte de o chimie mistica, care la fel suntem dependeti de ea. Va intrebati, ce chimie? Pai acea chimie care ne produce acel miracol, cand ne nastem, dupa cativa ani, acea chimie care ne ajuta sa ajungem pana si peste pubertate. Urmata dupa de chimia dragostei, cea care creaza acel farmec, acea magie, acel zumzet care vibreaza in inimile noastre. Si incheindu-se cu datoria de a ta nastere unei familii. Sper ca m-am facut inteles pana aici. Urmatorul si totodata ultimul ar fi :
- Omul in viata pana in momentul in care isi va incheia socotelile cu viata, e dator sa lase ceva mai mult decat matreata.
 Si cam astea ar fi suma ideilor mele asupra vietii, idei care ma vor coordona in viata, si voi putea si eu la randul meu sa-mi fac datoria de a coordona.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu