joi, 26 august 2010

Omul vs. Supranatural 2

Acum sa incep despre ce imi doresc, si am sa-mi prezint aceste dorinte sub forma unei liste :
- Pace pe pamant (O vor si hipiotii de prin '80, a disparut acel curent, si tot nu sa intamplat nimic)
- Un leac pentru cancer, lacrimi si durere (se mai lucreaza, savantii au promis un raspuns singur in 2000 sau poate 5000 de ani..)
- Timpul sa se divida in mod egal pentru toti (Timpul devine tot mai scump, iar traim in Romania, ce-i scump, asteptam pensia si tot nu-l vom avea.)
- Eredicarea rasismului din oameni (Prea multi cu sange de nazist, deci no way..)
- Un om, sa mai poata fi in viata pentu a-mi raspunde de fiecare data la sutele de intrebari care roiesc in mintea mea zilnic. (Nimeni nu se mai intoarce din morti..)
Dar inca nu renunt sa visez, am dreptul sa visez chiar daca exista un NU pentru fiecare dorinta, poate.. ca in filme, una dintre dorinte va lua fiinta, si imi va aduce zambetul pret de 5 secunde..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu