joi, 26 august 2010

Despre fobie..


Am cateva fobii, pot spune ca unele fobii sunt inspre lasitate, unele doar pentru ca s-au nascut odata cu mine.
Imi este frica de a fi parinte, pentru ca poate nu am avut un exemplu complet, si pentru ca traim intr-o tara, unde uneori ti se ia acest drept.
Imi este frica de un colaps sentimental din partea celor care-i iubesc mai mult, si de la care ma astept sa ma iubeasca si sa-mi fie o viata alaturi, si sa-mi se intoarca spatele..
Imi este frica ca Rapidul nu o sa castige campionatul in urmatorii 20 de ani.
Imi este frica de sfarsitul lumii, pentru ca inca sunt tanar, dar dupa multe profetii, cica traim timpurile din urma.
Si imi mai este frica sa-i dezamagesc pe cei care ma sustin si iubesc in planurile mele pentru viitor. Cu toate astea, NU imi este frica de un singur lucru : DE TIMP!

Un comentariu: