miercuri, 25 august 2010

Iubirea poate fi imagazinata?



Inca de la inceputurile acestui pamant, omul a fost capabil sa inovoze : roata,focul,agricultura si multe alte activitati si dizpozitive pe care le mai folosim inca si in secolul XXI si de care nu ne putem dispensa. Totodata navigand pe google am mai gasit o mica paralela, cum ar fi ca omul are capacitatea sa creeze, sa dezvolte acea creatie, dar totul cu o LIMITA! Si cam aici am vrut sa ajung. Se spune ca prezentul in care traim este la fel de omogen cu dimensiunea a3a, si ca vom fi capabili sa "calatorim" doar pana in a5a dimensiune, asta poate a sunat un pic SF, dar am sa dau alt exemplu. Am gasit ieri o chestie interesanta cum ca omul poate fi capabil sa invete si sa vorbeasca fluent 17 limbi straine, 18 cu cea materna, dar peste ar insemna riscul unui atac cerebral, deci moarte. Si vreau sa va aduc la o idee, omul are limita in orice, dar.. NU in orice, stiu ca poate poate sa fie infinit in doua lucruri : infinit in a iubi, si infinit in a fi nesimtit.
Zilele trecute observaseram un cuplu, usor sarit cred peste 60-70 de ani si mi-am adus aminte si de raposatul meu bunic impreuna cu bunica mea care au trecut pana de nunta de aur.. Intrebarea mea este : Unde este acea limita pusa de natura, pe care o spun oamenii de stiinta pe care o definesc ei prin formule si alte "rahaturi" stiintifice ? Poate omul imagazina destula iubire de la consoarta sa incat sa "suporte" langa el o persoana 70 de ani ? Si poate au dreptate.. in aceasta chestie doar decesul poate sa apese STOP, dar omul poate sa iubeasca infinit..
Iar cu nesimtirea.. DA omul nu are o limita aici daca nu are bunul simt antrenat si codul bunelor maniere tatuat in ADN. Omul poate fi atat de nesimtit incat sa distruga lumea si natura, eradicand paduri, oceane si munti, practic distrugand ce ne incojoara.. NATURA..cea care pune LIMITA in abilitatile noastre, in privinta oamenilor de stiinta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu