luni, 6 septembrie 2010

Fiecare rugaciune, se termina cu un "amin".

Fiecare viseaza la o viata buna. Indiferent daca visele suna diferit la inceput, toate se rezuma la "sa avem o viata buna", unii dorindu-si statut financiar, un tempo mai bun in viata sau sanatate. Eu, imi doresc mai multe lucruri, care impreuna ar defeni o singura dorinta, una si buna. Prima mea dorinta ar fi sa numai fiu mintit, pe fata uneori. Urmatoarea e un pic mai complicata, pentru ca e despre batalia care se duce in inima mea, sa inlatur cateva defecte, precum egoismul, compasiunea si inca cateva. Si ca sa zic asa, ultima, desi ar suna asemanatoare cu prima, dar in privinta mea nu este, ar fi cea ca omul sa nu fie capabil sa mai minta, iar din dex sa dispara acest cuvant MINCIUNA si toate derivatiile lui. Bineinteles ca pentru a avea aceste dorinte duse la adevar, omul trebuie sa inchine o rugaciune, indiferent fiind faptul daca face sau nu parte dintr-o anumita confesiune. Rugaciunea incepe intotdeauna cu un " Tatal nostru.." si in final se termina cu un "amin", iar intre aceste cuvinte fiind milioane de cerinte rostite pentru a ne fi indeplinite. Fiecare avem dreptul sa ne dorim, sa ne rugam pentru acele dorinte, dar ce facem cu tot egoismul? Meritam ceea ce ne dorim? Ne dorim ceea ce trebuie? Poate nu a-ti inteles nimic pana aici, poate da. Ideea este ca cu totii trebuie sa ne gandim inainte de a simti nevoia sa cerem ceva, si daca avem ce sa oferim in schimb, si daca suntem capabili sa indeplinim si noi la randul nostru dorinte. Poate ca dorintele mele nu se vor indeplini niciodata, dar stiu una si buna. Nu voi inceta niciodata sa ma rog pentru dorintele mele.

2 comentarii:

  1. Dumnezeu mereu ne calauzeste, iar fiecare ruga ne va fi ascultata chiar daca nu ne va fi indeplinuta,,probabil pt k nu meritam sa se indeplineasca! Roaga te si ma voi ruga si eu pt tn...pentru NOI!


    Te iubesc

    RăspundețiȘtergere
  2. Rugaciunea este intotdeauna ascultata atata timp cat o faci dintr-o inima sincera si curata si daca nu ai primit ceea ce tu ai dorit inseamna ca ori nu ai cerut un lucru bun, si Dumnezeu pt ca stie ce e mai bun pt tine nu ti-a dat acel lucru ori trebuie sa mai insisti pana ce vei primi acel lucru.

    RăspundețiȘtergere