joi, 2 septembrie 2010

Despre vise..

Fiecare inca de mic are anumite dorinte, pentru cariera si pentru a-si forma o familie. Fetele isi doresc sa devina medici, veterinari, farmaciste, fotomodele sau artiste pe micul ecran. La baieti fiind cam altfel situatia, ei dorindu-si sa devina fotbalisti, politisti, avocati si unii pompieri.
La mine a stat cam altfel povestea, inca din copilaria mea, pe la 4-5 ani, lipsundu-mi dorinta de a deveni ceva cand cresc mare. Eram pur si simplu aerian. De aici si motivatia probabil mai tarziu, sa devin un pilot in aviatie. De la 6 ani, cu ceva timp inainte sa port in ghiozdan abecedarul, incepusera visul de a ajunge politist. In scut timp dorinta a fost risipita de ai mei, pentru ca zicandu-mi ei, este o meserie riscanta, si nu-mi sta in buzunare aceasta slujba. Mai tarziu v-am spus aparusera dorinta sa ajung pilot, in acele super avioane, care intrec viteza sunetului. Din nou, am fost convins, ca acea meserie este la fel de periculoasa, si ca la stiri apar zilnic, avioane prabusite, si ca iara acea meserie nu e potrivita pentru mine. Pe la 12 ani jucand incepand sa joc fotbal, in curtea scolii, inaintea orelor, cate o ora buna de fotbal, de luni pana vineri. a inceput sa apara in inima mea pasiunea pentru fotbal. Totodata vazand stirile mondene, am realizat ca meseria de fotbalist, iti aduce reflectia in tabloidele mondene si bani cu nemiluita. Toate bune, bunicul meu ma dusesera la o echipa de fotbal de juniori. Dorinta mea luasera foc, imi doream sa ajung un fotbalist mare, precum David Beckham, sa am bani pentru orice fel de nevoi, sa fiu un curvar autentic si sa apar in ziarele si revistele de scandal, mereu pe prima pagina. Cu timpul am trecut de echipa de juniori, am ajuns mai departe, bunicul meu a murit, am cunoscut persoana pe care o iubesc. Lucrurile incepand langa persoana iubita sa se defineasca altfel. Am inceput sa-mi doresc sa urmez facultatea de educatie fizica si sport, sa devin un familist convins, sa fiu tatal pe care nu l-am avut pentru copii mei si sa sa-mi fac mama si cei care ma iubesc mandri de mine.. Intr-un final, ca sa inchei, fiecare viseaza. Dar si visele au o evolutie in paralel cu varsta. Si fiecare avem dreptul sa visam pentru viitor, si fara vise nu exista viitor. O zi buna tuturor!

2 comentarii:

  1. E bine ca evolutia e in bine...si nu in rau...!!!

    Te iubesc:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Revin asupra acestui post legat de vise si spun atat...Voi incerca din rasputeri sa ti indeplinesc visele ce tin de mine!


    >:D< Te iubesc :*

    RăspundețiȘtergere