sâmbătă, 9 octombrie 2010

Toate au un sens.

Ma intrebam zilele trecute, de ce omul nu reuseste sub nici un o forma, sa-si foloseasca toata capacitatea creierului? Aducandu-i niste plusuri fata de realitatea in care traim acum. Ei bine.. in ce ar consta aceste avantaje, daca s-ar ajunge si acolo. Acele avantaje, daca le-am putea numi asa, ar consta probabil in teleportare, mutarea muntiilor ori ceva de greutatea lor pe Marte sau ne-am incalzi cu puterea mintii cerealele. As putea continua fara rusine, deoarece am o imaginatie bogata, iar capacitatile pe care le detine creierul uman sunt mai presus decat imaginatia. Oarecum cineva s-a gandit si la dezavantaje? Pot spune unul care ar anula tot ce am numit eu "avantaj", acel dezavantaj se numeste "intimitate", iar daca noi vom fi cum spera altii, niste fiinte evoluate usor inspre absolut, vom fi cu siguranta in stare, sa incalcam intimitatea gandurilor si a sentimentelor, a celor din jur, a persoanelor pe care le iubim, persoanelor publice ori chiar al vecinei de la etajul cinci. Poate nu am reusit sa aduc nici o noima in acest articol, dar vreau sa se inteleaga, ca orice avantaj aduce spre sinea lui si un dezavantaj, mai exact cu o putere mare, vine si o responsabilitate la fel de mare. Va salut cu mult respect.




P.S: Pe langa context! Mai sunt zece zile pana la implinirea acelor doi ani, imi lipsesti.. si cum ai spus-o: "asta spune tot.."

2 comentarii: